قیمت ردیاب خودرو به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ردیاب
قیمت ردیاب خودرو به چه عواملی بستگی دارد؟
4.6 از 7 رای

سؤالی که برای همه افراد در هنگام خرید ردیاب خودرو مطرح می‌شود این است که قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟ یا برای خرید ردیاب خودرو چه مقدار باید هزینه کرد؟ چرا قیمت ردیاب‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و …

برای پاسخ به این سؤال باید عواملی را که بر قیمت ردیاب خودرو تأثیر گذار هستند را بشناسیم. عوامل زیادی بر قیمت ردیاب خودرو تأثیر می‌گذارد. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که این سؤالات در ذهنتان شکل‌گرفته است،  تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا شما نیز به اهمیت ردیاب خودرو پی برده‌اید؟ با توجه به جوامع امروزی، سارقین راه‌های زیادی برای به سرقت بردن خودروها پیدا کرده‌اند. برای محافظت از خودرو و پیدا کردن موقعیت خودرو در هنگام به سرقت رفتن، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که همیشه با خودرو خود باشید و از او جدا نشوید. بله تعجب کردید؟ این کار غیرممکن است که بتوان همیشه با خودرو خود بود تا از او محافظت کنیم. اما یک راه ساده‌تر هم وجود دارد. یک نگهبان برای خودروی خود بگیرید تا همیشه همراه او باشد.

هزینه ردیاب خودرو بر چه اساسی محاسبه می شود؟

اینجاست که اهمیت ردیاب ماشین مشخص می‌شود. ردیاب خودرو همان نگهبانی است که همیشه همراه خودروی شماست و محل دقیق آن را به شما اطلاع می‌دهد. از این طریق اگر خودروی شما به سرقت برود، این نگهبان به شما می‌گوید که الآن دقیقاً خودرو در چه منطقه‌ای است و شما به‌راحتی می‌توانید سارقین را پیدا کنید.

الآن دیگر وقت آن رسیده تا برای امنیت خودروی خود، یک ردیاب تهیه کنید. اما آیا از قیمت ردیاب خودرو خبر دارید؟ آیا می‌دانید با پرداخت چه قیمتی می‌توانید ردیاب خودرو خریداری نمایید؟ قیمت ردیاب خودرو بر اساس نوسانات بازار ارز و برندهای مختلف، تغییر می‌کند. قبل از هر چیز باید در مورد انواع برندها، کیفیت آن‌ها و قیمت ردیاب خودرو در برندهای مختلف تحقیق کنید.

امروزه به دلیل نوسانات بازار ارز و تغییرات اقتصادی در کشور، خرید ردیاب ماشین نیز تحت تأثیر این عوامل تغییر می‌کند. پس نمی‌توان قیمت واضح و دقیقی برای ردیاب خودرو داد. معمولاً سایت‌هایی که به فروش ردیاب خودرو هستند، به‌صورت روزانه قیمت ردیاب خودرو را در سایتشان بروز رسانی می‌کنند. اما بهتر است قبل از خرید ردیاب خودرو، از چندین مرکز معتبر در مورد قیمت ردیاب خودرو استعلام بگیرید.

قیمت ردیاب ماشین

قیمت ردیاب ماشین چقدر است؟

همان‌طور که در مطالب بالا نیز گفته شد، عواملی بر قیمت ردیاب خودرو تاثیر می‌گذارند، بهتر است به بررسی آیت عوامل بپردازیم. یکی از عواملی که بر قیمت ردیاب خودرو تأثیر می‌گذارد امکانات موجود در دریاب خودرو است. امکاناتی که باید یک ردیاب خودروی خوب داشته باشد شامل موارد زیر می‌شود:

–          امکان ردیابی با GPS و سیم‌کارت

–          قابلیت داشتن نرم‌افزار برای دریافت اطلاعات موقعیت مکانی خودرو بر روی گوشی شخص

–          برند مناسب و ضمانت کارکرد

–          برند موردنظر باید پشتیبانی خوبی داشته باشد و پاسخگوی مشکلات مشتریانش نیز باشد

–          ضد آب و گردوخاک

–          قابلیت نصب آسان

عوامل دیگر که بر قیمت ردیاب خودرو تأثیر می‌گذارد، برند سازنده ردیاب خودرو می‌باشد. برندهای معتبر، قیمت‌های بالاتری برای ردیاب های خود در نظر می گیرند و به همین نسبت کیفیت کالاهایشان نیز بالاتر از بقیه برندها می‌باشد. پس پیشنهاد ما انتخاب یک برند معتبر است. نوسانات ارز نیز بر قیمت ردیاب‌های خارجی اثر می‌گذارد. اگر ردیاب نصاب به نصاب داشته باشد و خودتان قادر به نصبان نباشید، هزینه‌ای برای نصب ردیاب خودرو نیز باید پرداخت کنید.

قیمت انواع دستگاه ردیاب و عوامل موثر در آن

بیشتر ردیاب‌ها به‌راحتی و با استفاده از دو سیم برق نصب می‌شوند و نیاز به نصاب نیست. نسل جدیدی از ردیاب‌ها هم که خاصیت مغناطیسی دارند و با آهن‌ربایی قوی به بنده خودرو می‌چسبند، این ردیاب‌ها اصلاً نیاز به نصب ندارد. این ردیاب‌ها به دلیل اینکه کاملاً از سیستم ماشین جدا هستند و برق موردنیاز خود را از باتری مخصوص به خود می‌گیرند، دارای شارژر نیز هستند که با استفاده از آن می‌توان ردیاب را شارژ کرد.

ردیاب ماشین خوب با قیمت مناسب

قیمت ردیاب خودرو IR-69 : ردیاب خودرو IR-69 با توجه به قیمت پایینی که دارد، کیفیت نسبتاً بالایی داشته و تقریباً می‌توان ان را به‌عنوان یک ردیاب خوب معرفی کرد. دریاب IR-69 ساخت ایران است و یکی از پرطرفدارترین ردیاب‌های ایرانی می‌باشد. این ردیاب با امکانات خوبی که در دست دارد، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

یکی از امکانات جالب ردیاب خودرو IR-69، امکان شنود صدا از داخل ماشین می‌باشد. شما به‌راحتی می‌توانید به صداهای داخل ماشین گوش دهید و این خیلی جالب است. ردیاب IR-69 برای تمام خودروها مناسب است و به آسانی نصب می‌شود. مسیرهایی که خودرو طی کرده است را در سرور ذخیره می‌کند و شما به‌راحتی می‌توانید محل دقیق خودرو را بیابید. با استفاده از این ردیاب و با پرداخت هزینه‌ای ناچیز از ثروت‌های خود محافظت کنید.

 

هزینه ردیاب خودرو

پارک کردن خودرو در خیابان‌های خلوت چه تبعاتی دارد؟

اگر در هنگام استعلام قیمت ردیاب خودرو از خرید آن منصرف شده‌اید، به این فکر کنید که پارک کردن خودرو در خیابان‌های خلوت چه تبعاتی دارد؟ این مکان‌های خلوت جای مناسبی برای سارقین است. در این مکان‌ها سارقین وقت کافی برای باز کردن درب خودرو و به سرقت بردن آن را دارند. آیا همیشه خودروی خود را در جاهای شلوغ پارک می‌کنید؟ آیا هرگز امکان ندارد خودرو خود را در مکان‌های خلوت پارک کنید و برای انجام کاریان جا را برای چندین ساعت ترک کنید؟

در این هنگام اگر سارقین خودروی شما را به سرقت بردند، چگونه می‌توانید آن ها را پیدا کنید؟ آیا فکر کرده‌اید چقدر هزینه و زمان لازم است تا خودرو پیدا شود؟ اما با استفاده از یک ردیاب خودرو یا ردیاب آهنربایی خوب، می‌توانید از این اتفاق‌ها جلوگیری کنید. در این مواقع به‌راحتی می‌توانید محل خودرو را چک کنید و با آسودگی خاطر به کارهای خود بپردازید. در این زمان‌ها حتی اگر ماشین شما روشن شود، باز هم ردیاب به شما اطلاع می‌دهد و در همان دقایق اولیه سرقت، از این اتفاق جلوگیری می‌شود. این امکانات جالب فقط و فقط برای محافظت از خودروی با ارزش شما طراحی شده‌اند.

format_align_justify برچسب ها :
remove_red_eye تعداد بازدید : 4,165
keyboard_arrow_up