جی پی اس برای ماشین سواری و کامیون

جی پی اس برای ماشین سواری و کامیون
4.4 از 7 رای

احتمال به سرقت رفتن ماشین برای هر فردی امکان‌پذیر است. امروزه سیستم‌های هوشمندی مانند جی‌پی‌اس ماشین تولید می‌شود که برای پیدا کردن ماشین و رهیابی آن بسیار کاربردی است. همان‌طور که از نام آن پیداست جی‌پی‌اس و ردیاب ماشین یک وسیله کوچکی است که در خودرو نصب می‌شود و مسیرهایی که خودرو طی می‌کند را از طریق GPS به برنامه هوشمندی که روی تلفن همراه یا سیستم‌های کامپیوتری نصب می‌شود را نمایش می‌دهد.

دستگاه جی پی اس ماشین

به سرقت رفتن ماشین، هم‌اکنون بسیار زیاد شده است و سارقین راه‌های زیادی برای سرقت خودرو پیدا کرده‌اند. پس اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید که نگران به سرقت رفتن خودرو خود هستند، حتماً از جی‌پی‌اس ماشین، برای محافظت از ماشینتان استفاده کنید. این وسیله کوچک هزینه زیادی برای شما ندارد. اما تصور کنید اگر خودروی شما به سرقت برود، آیا اصلاً می‌توانید سارقین را پیدا کنید؟ آیا خودروی سرقت شده سالم به شما برگردانده می‌شود؟ در زمان سرقت ماشین، چه زمان و هزینه‌ای باید برای پیدا شدن آن صرف کنید؟

خرید جی پی اس ردیاب برای ماشین :

پس بهتر نیست برای جلوگیری از این اتفاق و آسوده‌خاطر بودن، با صرف هزینه خیلی کمتر جی‌پی‌اس یا ردیاب خودرو را خریداری کنید و دیگر از بابت شرقت ماشین خود نگران نباشید. جی‌پی‌اس ماشین همچنین یک برنامه نرم‌افزاری دارد که بر روی تلفن همراه شما نصب می‌شود. از این طریق می‌توانید به راحتی محلی که اتومبیل شما دران جاست را ردیابی کنید. وقتی خودروی خود را در خیابانی خلوت پارک می‌کنید، از طریق این برنامه می‌توانید چک کنید که ایا ماشین شما هنوز همان‌جاست یا کسی آن را جابه جا کرده است. امکانات این نرم‌افزار بسیار کاربردی و کار کردن با آن بسیار راحت است.

جی پی اس ردیاب ماشین

 

چرا باید از جی‌پی‌اس ماشین استفاده کرد؟

امکان ردیابی خودرو وقتیان را به کسی سپرده‌اید

امکان ردیابی خودرو، وقتی به سرقت رفته و نگران هستید

اگر خودروی خود را در جایی خلاف پارک کرده‌اید، احتمال این که توسط مأموران راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل شود. با استفاده از جی‌پی‌اس ماشین می‌توانید محل دقیقان را پیدا کنید

اگر شما ماشین‌هایی برای اجاره دادن دارید، جی‌پی‌اس ماشین ضروری‌ترین وسیله برای خودروهای شماست

وقتی در یک جای شلوغ مانند فروشگاه یا نمایشگاه ماشین خود را پارک می‌کنید، با استفاده از جی‌پی‌اس ماشین یا یک ردیاب آهنربایی ، دیگر لازم نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن ماشین صرف کنید.

در پارکینگ‌های اختصاصی و چندطبقه در مجتمع‌ها ، معمولاً همه این مشکل را دارند که فراموش می‌کنند ماشین را در کدام قسمت پارکینگ گذاشته‌اند، جی‌پی‌اس ماشین به شما کمک می‌کند تا خیلی زود ماشین را پیدا کنید.

ردیاب کوچک خودرو

محل نصب جی‌پی‌اس ماشین کجاست؟

همان طور که گفته شد جی‌پی‌اس ماشین، یک وسیله کوچک است. بنابراین به راحتی می‌توان آن را در داخل درب‌های ماشین، داخل سقف، توی داشبورد داخل صندوق‌عقب و یا هر جای دیگری از ماشین نصب کرد. سیم‌کشی و نصب جی‌پی‌اس ماشین بسیار راحت می‌باشد. شما جی‌پی‌اس ماشین را می‌توانید بر روی هر مدل ماشین داخلی و یا خارجی به‌راحتی نصب کنید.

برای کنترل جی‌پی‌اس ماشین، باید برنامه نرم افزاریان رو روی تلفن همراه خود نیز نصب نمایید و آن را به جی‌پی‌اس ماشین متصل کنید. از این طریق می‌توانید همیشه موقعیت خودروی خود را تشخیص دهید. موقعیت خودرو با استفاده از امواج ماهواره‌ای GPS به تلفن همراه شما ارسال می‌شود. حتی می‌توانید مسیرهای را که خودرو طی کرده است را نیز مشاهده و کنترل نمایید.

GPS ماشین چه قابلیت‌هایی دارد؟

امکان ردیابی خودرو با موبایل و لپ‌تاپ

امکان ردیابی آنلاین و آفلاین

بسیار کوچک است و به‌راحتی می‌توانید او را مخفی کنید تا سارقین نتوانند آن را پیدا کنند

امکان نصب سریع و آسان

نیاز به سیم‌کشی زیادی ندارد و تنها با دو سیم برق می‌توانید جی‌پی‌اس ماشین را نصب کنید

مقاوم در برابر ضربه و آب

خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب

در هنگام سرقت خودرو، بر روی تلفن همراه هشدار می‌دهد

هنگام روشن شدن خودرو هشدار می‌دهد

جی‌پی‌اس ماشین را می‌توانید بر روی انواع وسایل نقلیه موتوری ازجمله ماشین سبک، سنگین و موتورسیکلت نصب کنید

شما می‌توانید برای خودرو خود محدوده‌ای تعیین کنید، هنگامی‌که خودرو از این محدوده خارج می‌شود، برنامه نرم‌افزاری بر روی خودرو شروع به آژیر کشیدن می‌کند.

امکان هشدار دادن در هنگام وارد شدن ضربه‌ای به خودرو

قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

جی پی اس مخفی ماشین

 

مکان یابی دقیق با جی پی اس ماشین برای ارگان ها :

جی‌پی‌اس ماشین برای خودروهای نظامی و سازمانی که مربوط به سازمان خاصی هستند، نیز بسیار ضروری است. بسیار از افراد از خودروهای سازمانی برای کارهای شخصی خود استفاده می‌کنند. با نصب جی‌پی‌اس ماشین بر روی این ماشین‌ها، از محل دقیق و مسیر طی شده توسط این خودروها مطلع شوید. برای خودروهای نظامی نیز جی‌پی‌اس ماشین وسیله‌ای بسیار ضروری است. جی‌پی‌اس ماشین به شما مکان دقیق نیروهای شما را می‌دهد. در صورت درخطر بودن نیروهای نظامی با استفاده از جی‌پی‌اس ماشین، می‌توانید به کمک افراد خود بروید.

همینطور شما می توانید اشخاص را با کمک ردیاب شخصی کنترل کنید و بر تردد آن ها نظارت داشته باشید

 

از ماشین‌های اجاره‌ای خود محافظت کنید:

افرادی زیادی هستند که تعداد خودرو برای اجاره دادن به افراد مختلف را دارند. در این خودروها برای مشخص شدن مسیری که خودرو حرکت می‌کند، میزان کیلومتر حرکت خودرو و غیره، حتماً به جی‌پی‌اس ماشین نیاز است. برای محافظت از این ماشین‌ها و برای اطلاع از مکان دقیق ان ها، روی این خودروها، ردیاب نصب می‌شود. با این کار دیگر نگران خودروها و سرمایه خود نباشید. در صورت استفاده از خودرو برای حرکات نمایشی، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از جی‌پی‌اس ماشین این حرکات را کنترل کرده و فرد متخلف را جریمه کنید.

ماشینتان را چقدر دوست دارید؟

اکثر افراد ماشین را یک وسیله ضروری در زندگی روزمره می‌دانند. برای همین وابستگی زیادی به آن دارند. آیا شما هم جر افرادی هستید که ماشین خود را خیلی دوست دارید؟ اگر جواب مثبت هست، پس حتماً این پیشنهاد را می پذیرید. به این فکر کنید که اگر یک روز ماشین نداشته باشید که اتفاقی خواهد افتاد؟ چقدر از کارهای خود عقب می افتید؟ اگر دوست ندارید این اتفاق بیفتد پس بهتر است یک دستگاه جی‌پی‌اس ماشین برای خود تهیه نمایید و روی ماشین خود نصب کنید. با این کار بسیار هم هزینه و آسان می‌توانید از این اتفاق‌ها جلوگیری کنید و بدون نگرانی به‌کارهای دیگر خود برسید. جی‌پی‌اس ماشین مانند یک نگهبان همیشه همراه خودرو شماست و مکان او را به شما اطلاع می‌دهد.

format_align_justify برچسب ها :
remove_red_eye تعداد بازدید : 4,144
keyboard_arrow_up